Job 4 van 6


Report this listing

Solliciteren



HR Assistant | Houthalen


Functie

Klaar om uit te kijken naar maandagen? Zoek niet verder: Neovia is op zoek naar een administratieve duizendpoot voor onze vestiging in Houthalen. Je staat in voor de HR-administratie van de vestiging en het beheer van het volledige wagenpark.


Neovia: Een logistieke leider

Bij Neovia combineren we een rijk verleden met de ondernemersgeest van een snel evoluerend bedrijf. Onze omgeving is wendbaar, dynamisch en snel - een plek waar de vaardigheden en ideeën van elke medewerker worden gewaardeerd. We zijn de logistieke partner van enkele van 's werelds meest toonaangevende bedrijven. Een goede klantenservice is voor ons zeer belangrijk.

Bij Neovia Houthalen sluit je je aan bij ongeveer 80 competente collega's die altijd klaar staan om elkaar te helpen.

Als HR Assistant ben je verantwoordelijk voor:

  • De volledige opvolging van de personeelsadministratie, zoals contractopmaak, opmaak van dossiers, tijdsregistratie nakijken, verwerking van de administratie van nieuwe medewerkers, opmaak evaluaties….
  • Input van gegevens in databases en Excel (vb. opleidingen)
  • Het beheer van het volledige wagenpark, zoals contact onderhouden met de leasemaatschappij, inplannen van expertises, in ontvangst nemen van wagens, ….

Wie zoeken wij?

Je bent een kei in efficiënte administratieve ondersteuning met veel aandacht voor detail.

Wat heb je nodig:

  • 1-3 jaar ervaring in een functie waar HR admnistratie aan bod kwam.
  • Kennis sociale wetgeving.
  • Goed functioneren in een snel veranderende omgeving.
  • Je bent discreet en nauwkeurig.
  • Goede kennis van Nederlands en Engels.

Herken jij jezelf in bovenstaande vaardigheden en spreken de taken je aan?

Dan leren we je binnenkort graag beter kennen!

  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten

Aanbod

  • 8 euro maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Glijtijden/flexibele werkuren (starten tussen 8u en 10u)
  • Opleidingen

Solliciteren

Naomi Van Ransbeeck
+32 2 890 96 21
naomi.vanransbeeck@neovialogistics.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht